Dagboek met Lennard

Dagboek met Lennard
Lennard, uniek kind van God, voor altijd in ons hart

donderdag 29 november 2012

29 november 2012 - Herdenken met de regenboog

 Het is zo raar... weken heb ik aan lopen te hikken tegen deze dagen, en nu het zover is gaat het ineens beter. Natuurlijk zijn er de herinneringen en leven we van dag tot dag ook in het vorige jaar. Maar op de één of andere manier is er wat meer lucht.

Waarschijnlijk komt het ook doordat ik iets ben gaan dóen!
Wanneer je gepieker om kan zetten in doen, geeft dat energie (aan mij wel).

Aan het begin van de week ben ik met een vriendin naar de intratuin geweest om iets nieuws voor op het grafje te kopen, en bloembolletjes. Die heb ik gisteren alvast daar geplant en gepoot. In het voorjaar komen er als het goed is sneeuwklokjes boven. Symbool voor het nieuwe lichaam dat eens ook er voor Lennard zal zijn.
En verder nog wat spullen om iets te maken.
Vandaag heb ik daarvan dit stuk gemaakt. Ik liep al een poosje rond met het idee om iets te maken met een regenboog en een kruis erin verwerkt. En dit is het resultaat!

We krijgen veel post deze dagen, en er zijn ook op andere manieren mensen die aan ons denken en met ons meeleven. En dat doet echt zoveel goed!!
Morgen gaan we met elkaar als gezin Lennard herdenken, het zal wel goedkomen, mijn zus komt 's morgens koffie drinken, en verder proberen we er een gezellige dag van te maken.

En wat is het bijzonder dat ook deze week de Regenboog weer zo vaak te zien is aan de hemel!! God laat weten dat hij er is!

5 opmerkingen:

  1. Wat bijzonder om dit zo te kunnen maken. Duidelijk de verbondenheid met vorig jaar en het teken van trouw. In gedachten bij jullie, groet henk en alja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wohh Petra echt heel mooi hoe jullie er mee bezig zijn en ruimte geven om te rouwen en weer uit te zien naar nieuw leven! Gods nabijheid toegewenst voor jullie allemaal en een heel goede gedenkdag!
      liefs, Jolande

      Verwijderen
  2. Wat een prachtig en bijzonder bloemstuk. het kruis, de regenboog, kippenvel!
    Fijn dat je er energie van kreeg.

    Alle goeds en liefs voor jullie in deze dagen waarin het afscheid van Lennard zo intens herbeleefd wordt.

    Liefs,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb deze dagen veel aan jullie gedacht en zeker ook aan 'onze'Lennard. Heel mooi hoe jullie deze taaie dagen op een goede manier kunnen benutten.
    Ik wilde even laten weten dat ik in gedachten en in gebed met jullie mee leef. Veel sterkte en je mag ook veel aan jullie kleine grote man denken hoor. Hij heeft een plekje zowel hier als bij de Heer

    warme groet
    Rie Klaver

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi hoe je dat gemaakt hebt. Kon je vast al je liefde voor Lennard in kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen