Dagboek met Lennard

Dagboek met Lennard
Lennard, uniek kind van God, voor altijd in ons hart

zaterdag 23 juni 2012

23 juni - Gedenktaart


Hoe doe je dat nou? op een verjaardag die geen feestdag meer is...?
Het zal een moeilijke zware dag zijn. Ik heb gemerkt dat wanneer je iets gaat dóén, je ietsje meer uit de voeten kan, en even de zinnen verzet.
Daarom heb ik deze taart gemaakt, een gedenktaart voor op de 10-e geboortedag van onze Lennard.

We krijgen deze week/weken weer veel lieve post en meeleven van veel mensen. Dat doet alweer heel erg goed!  BEDANKT!!

7 opmerkingen:

  1. Heel veel sterkte morgen. Het blijft een moeilijke dag. In gedachten bij jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van een trouwe meelezer een meelevende/ meebiddende groet.
    Vanuit Polsbroek een hartelijke groet
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is gelukt. Wat een mooie taart is het geworden.
    Heel veel sterkte vandaag. Zijn in gedachten bij jullie.

    Dag Lennard!

    Lieve groeten van
    Hindrik, Sem en Editha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige taart is het geworden!

    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Yvonne Wesselink-Spijker25 juni 2012 om 11:05

    Hallo lieve familie van Lennard.

    Wát een prachtige taart!!
    Ik moest gisteren heel veel aan jullie denken, te meer omdat onze Dennis gisteren ook jarig was en 14 is geworden, met dank aan de Heer!
    Daarom even een berichtje van mij, om te laten weten dat we aan nog steeds aan jullie denken!
    Ik hoop dat het voor jullie tóch een mooie/byzondere dag is geweest met mooie dankbare herinneringen..

    Liefs en alle goeds gewenst van Yvonne en mn mannen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lieleiievee Petrra,a,

    Gissiterr geenen pcpc inn de buuurutt iomdmat tikkn eldldlerss wass,s, maaarr innn gedachhtenen biujj njuullllieie allsls geizinn enn Lennanarddd.
    Veieliigg innn Jezusuus arrmmenene.

    Watt tmoooiii dat tjjeje er roopp deze eemannieiierr inuvulliingng aaann n hebtt tkuhenennen gevgnene, dee regenenbooogog isis err alltijdjd hehe.

    lievieie groeott


    Williaiaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. els dijkema-vd linden30 juni 2012 om 19:39

    Lieve allemaal,

    Omdat overal en dus ook hier alle dingen blijven doorgaan bemerkte ik met een schokje, dat ik al heel lang niet op jullie blog geweest ben. Wat fantastisch dat Wydo geslaagd is, en een 9 voor wiskunde, waar zit die knop? Hartelijk gefeliciteerd.
    Tja, en dan ga je taart aansnijden, een andere dan die de meeste mensen eten, toch knap van je, Petra, dat je het allemaal maar bedenkt en uitvoert.
    De dingen die je beschrijft zijn allemaal voor een groot gedeelte wel mee te voelen, in te voelen, ik hoop dat ik me goed uitdruk, mensen kunnen nooit ten volle voelen wat familie beleeft, op emotioneel vlak. We zijn beperkt als mens. Dat te beseffen maakt dat ik me klein voel, en dat is nodig om de Trooster GROTER te maken.
    Liefs,

    je nichtje uit Winsum,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen