Dagboek met Lennard

Dagboek met Lennard
Lennard, uniek kind van God, voor altijd in ons hart

zondag 17 juni 2012

17 juni Een lege plek in huis...

Nu ruim een week geleden zijn de box en het bed van Lennard opgehaald. Wát een leeg huis hebben we nu...  De beelden spreken voor zich.....

De box, vertrouwde plek van Lennard


Een gat in de kamer
 Laura en ik hebben, zoals bedacht, samen de box schoongemaakt, wat heel goed is geweest. Natuurlijk hebben we er ook een gezellige dag van gemaakt, en hebben we -ook samen met Wydo- bij de Hema gelunched.
Het moeilijkste vond ik zelf nog het zetten van mijn handtekening. Bij het ophalen van de spullen werd alles in 3-voud vastgelegd en moest ik mijn handtekening plaatsen ter bevestiging van het ophalen van de spullen....  Het voelde als verraad....
Na afloop ben ik de bekende weg naar de begraafplaats gegaan, en heb ik even een bezoekje gebracht aan het grafje van Len.  Ter compensatie...
Natuurlijk hebben we het grote lege gat wat proberen op te vullen. Een mooi lief kastje met wat spulletjes en een mooie grote foto op canvas aan de muur.

Een nieuw herdenkingsplekje

Het is nog wel erg wennen en de eerste dagen voelden als een kat in een  vreemd pakhuis in onze eigen woonkamer.


Deze week hadden we ook echt wat te vieren!  Wydo is geslaagd voor zijn VMBO examen, en nog wel met hele mooie cijfers! Zelfs een 9 voor wiskunde op het centraal schriftelijk!! We zijn supertrots op hem omdat hij in dit -ook voor hem- moeilijke jaar toch zijn diploma gehaald heeft!!

1 opmerking:

  1. daagg g Petrra,a,a

    wAtt moeoeot ditita kelijkgg vooorr mjouu enen jjee geziinn geweeestt zijjnn.
    maarrr watt hebe jje er oook eenenmmoooii plekkejeje vanan gemeaakaktk., de waarmmrtee starrraaaalttl vanand efootóoss aff.
    Eenn d ann komenedee weeekek weerrr iuiun, hefiitigg hooorr.

    Wyddodp geffiecliidteereddd!!! WAtt knapapa dat tjeej ditit on dankssn alleles gehaaldld hbebtt.

    lieveee g roeott

    Willaiann

    BeantwoordenVerwijderen