Dagboek met Lennard

Dagboek met Lennard
Lennard, uniek kind van God, voor altijd in ons hart

maandag 9 januari 2012

Een aantal foto's

Zomaar een paar foto's van Lennard door de jaren heen...

Ongeveer anderhalve maand oud

plm een half jaar

Dikke pret!

Deze heeft in het ND gestaan.

Bij Elly en Rikkert
 
Cool!


Genieten in bad.
 

Samen plezier



Begin november 2011

Zó ziek, de laatste keer op schoot.

Deze twee foto's zijn gemaakt na het overlijden van Lennard, nadat ik hem voor de laatste keer heb verzorgd:
  
   
Nog één keer vasthouden...
 
Zo lief!






15 opmerkingen:

  1. Ach...ontroerend. Alsof het uit ons fotoalbum komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een kostbare momenten Petra!
    Sterkte hoor.
    Lieve groetjes van Ada

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi zo deze foto's. Goed dat je ons laat meeleven. Vooeral de laatste foto's doen me veel. lieve groet, Alja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie foto's van een heel mooi mannetje.. de foto dat je hem voor het laatst op schoot hebt en len heel ziek is, daar schoot ik vol, en vooral om jou blik, de zorgen om je mannnetje die zo moet lijden..
    Ik denk nog veel aan jullie...
    groetjes
    Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie,lieve foto's die je met ons deelt.Veel liefs,Ellen mama van Zoey.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooie foto's! lekkere knul! heel veel sterkte in jullie rouwproces!
    liefs, Jolande van den berg

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ontroerend, geen woorden voor. nog steeds bidden we voor jullie... heel veel sterkte! knuffel
    Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's, dat raakt me wel!
    Heel veel sterkte allemaal.

    Liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een pracht foto's Hier word je stil van.

    Heel veel sterkte

    Willy Verduyn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooi, en die laatste....heel ontroerd van.

    Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel dapper van je om iedereen zo mee te laten leven met al je gevoelens het raakt ook ons heel veel sterkte en schrijf het maar van je af
    gr irma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hartverscheurend, maar ook zo bijzonder dat je dit met iedereen deelt!
    Ik kijk zo vaak of er iets nieuws is, het is en blijft toch Lennards weblog!!
    Liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dag Petra,

    Moooie foto/s van een mooi bijzonderr mannetjee.
    Ik bid vooro jullie.

    liefs Willian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Yvonne Wesselink-Spijker15 januari 2012 om 17:23

    Hartverscheurend....maar wat prachtig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. lieve Petra

    Zoals je weet kon ik er niet toe komen om lennards log weer aan te klikken, maar nadat we elkaar gisteren zo spraken is het gewoon oneerlijk naar jou en lennard toe om niet te lezen en de foto's te kijken. Ach..........zo mooi, zo lief en dan de laatste 3 foto's. Mijn ogen stromen vol, de liefde is uit de foto's bijna te voelen...en toch ben ik blij dat ik ze gezien heb, ze zijn prachtig en waardevol.

    Dikke knuffel Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen