Dagboek met Lennard

Dagboek met Lennard
Lennard, uniek kind van God, voor altijd in ons hart

woensdag 23 november 2011

In de herhaling...

Zoals ik gisteren al schreef: Lennard werd weer ziek, voor de derde keer precies na twee weken. Gisteren leken we er mooi op tijd bij om vast in te grijpen en knapte hij in de loop van de dag aardig op. Praatjes in de box, het leek weer heel wat, en we waren al mooi weer begonnen met het geven van voeding. En dat was dus waarschijnlijk toch te vroeg.

Vanmorgen kwam Lennard met 40.3 uit bed en erg misselijk. De hele ochtend had hij veel last van de koorts en epilepsie daardoor, en zijn maag verdroeg zelfs geen water. Echt weer erg sneu om aan te zien. Halverwege de dag heb ik toch maar continue heel langzaam water gegeven en ook zijn medicatie die hij toch zeker wel moest hebben en moest binnenhouden. Dat bleef er gelukkig ook in en vanmiddag leek het wel weer beter te gaan.

Zelf kan ik op zo'n dag met Lennard mijn ei niet echt kwijt. Behalve het verzorgen en aandacht geven aan Lennard komt er eigenlijk maar weinig uit mijn handen. Ik ben van pure lamlendigheid maar stoofpeertjes gaan schillen... ('t was overigens wel lekker hoor) Maar zodra het dan ook weer beter met hem gaat krijg ik mijn energie ook weer meer terug en zo gebeurde er dan uiteindelijk toch nog enig huishoudelijks hier in huize Kroeske.

Ik ben benieuwd hoe het gaat, (dus) vannacht en hoe het morgen is. Lennard staat weer op de planning in het Kinderhospice. We hebben besloten hem er heen te brengen als hij koortsvrij is en monter oogt.

1 opmerking:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=1w3Lm_gu-ZY&feature=related

    BeantwoordenVerwijderen