Dagboek met Lennard

Dagboek met Lennard
Lennard, uniek kind van God, voor altijd in ons hart

zaterdag 26 november 2011

Zaterdagavond 22.00 uur

Het wordt niet beter met ons ventje, wel slechter. De koorts blijft in pieken komen en Lennard spuugt regelmatig en ondefiniëerbaar vocht. Het voelt niet goed. Ik bel zo'n vier keer per dag met het Kinderhospice en zo ook vanavond, als ik net terug ben van een gezellig kookworkshop. Ik krijg het bericht dat Lennard steeds zieker wordt.

Ik wil hem thuis hebben en dat vertel ik. De verpleegkundigen vinden dat Lennard te ziek is om te vervoeren. Ik mag daar ook wel slapen. We overleggen hier wat we zullen doen. We besluiten op (vooral mijn maar ook Elzo's) gevoel af te gaan en Lennard wél op te halen.

Elzo belt Harrold, we willen dat er iemand naast Lennard zit in de auto. Vanavond geen kroeg voor hem en zijn vriendin. Ze komen meteen thuis en ze gaan met z'n drieën op weg.

Laura komt uit bed, ik praat haar bij, ze is verdrietig, en we praten beneden wat. En ik sms naar Wydo die op een feestje is.

We houden overal rekening mee, het kan zomaar gebeuren dat Lennard overlijdt. Maar opknappen kan ook nog, hij is al zo vaak heel ziek geweest, het is toch een taaie, die Len.

Vannacht leggen we hem in de box is het plan en ik ga op de bank bij hem slapen.
Bid maar voor ons...

15 opmerkingen:

  1. We bidden voor jullie! God is bij jullie. Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natuurlijk bidden wij voor Lennard en voor jullie allemaal
    Veel sterkte
    Je hoeft niet bang te zijn
    al gaat de storm te keer
    leg maar gewoon je hand
    in die van onze Heer

    Liefs
    Poppe en Martiene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve mensen! heftig hoor, heel veel sterkte, we zullen jullie en Lennard opdragen aan onze machtige God. Sterkte! Liefs Jan en Annalies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. in gedachten bij jullie en Lennard, mijn gebed zo is in het bijzonder voor jullie allen.

    Sterkte, liefs Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. We zijn er weer stil van, denken veel aan jullie en blijven natuurlijk voor jullie bidden!!! Sterkte hoor!
    Liefs van Petra & Pieter en kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meis we bidden voor jullie, wat zal Gods plan zijn met Lennard? We weten het niet maar mogen hopen en bidden liefs Martina den Otter

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elzo en Petra & kids,

    Heel veel sterkte gewenst in deze spannende tijd.
    We bidden voor jullie.

    Hartegroet, Harry, Antoinette, Christian en Anne-Batice Moraal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. We bidden voor jullie! Heel veel sterkte in deze situatie.

    Groet, Johan en Hester Munneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte en kracht toegewenst! We bidden voor Lennard en voor jullie allemaal. God is er bij en kent jullie situatie door en door! Hij geeft kracht!
    Hartelijke groet, Johan en Hester Munneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Veel sterkte! We leven met jullie mee en bidden voor jullie! Niek en Id

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve allemaal,

    Heel veel sterkte! We kunnen Lennard niet missen:( Zo'n mooie kerel. Ik bid voor jullie!

    Liefs Marit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maarten en Annemiek de Bruijne27 november 2011 om 20:47

    Elzo, Petra en kids,

    Heel veel sterkte toegewenst.
    Wij bidden jullie Gods kracht en wijsheid toe in deze spannende tijd!!

    Maarten en Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Germartha en kinderen van Hoek27 november 2011 om 21:22

    lieve mensen,

    wat moet ik zeggen....Lennart en jullie gezin zijn in onze gedachten en in ons gebed.
    heel veel liefs van hier,
    Germartha en kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Veel sterkte voor jullie hele gezin toegewenst. Gods kracht is bij jullie in deze moeilijke tijd. We bidden voor Lennard en jullie allemaal.

    Groet Mischa & Inge van Brandwijk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wij bidden dat jullie Lennard weer beter wordt, maar ook voor heel veel kracht voor jullie als gezin om hiermee om te gaan. Onze machtige God heeft alles in Zijn hand. Groetjes Wendy Kiela

    BeantwoordenVerwijderen