Dagboek met Lennard

Dagboek met Lennard
Lennard, uniek kind van God, voor altijd in ons hart

zaterdag 3 december 2011

De kaart...

Hij zal alle tranen uit hun ogen wissen.
Er zal geen dood meer zijn, geen rouw,
geen jammerklacht, geen pijn.
Want wat er eerst was, is voorbij.
Alles maak ik nieuw!
Openbaring 21 vers 4 en 5






Intens verdrietig zijn wij, nu wij moeten vertellen dat ons lieve zoontje en broertje Lennard is gestorven. Tegelijk zijn wij getroost omdat we weten dat hij nu op de allerbeste plek is waar hij kan zijn, bij Jezus in de Hemel.




Lennard Kroeske



24 juni 2002                                                                                                                               30 november 2011



Wij mochten bijna 9 ½ jaar voor hem zorgen
en heel veel van hem houden.


Elzo en Petra Kroeske- Walinga
Harrold en Anne
Wydo
Laura


Goudhaver 64
3892BL Zeewolde.


Lennard is bij ons thuis in zijn eigen bed. Daar willen wij liever geen bezoek.

Op dinsdag 6 december is er om 11.00 uur een dienst met herdenken, Woord en gebed, in de Schuilhof, Elzenlaan 2 te Zeewolde.
Daarvoor kunt u van 10.15 tot 10.50 uur afscheid nemen van Lennard.

Aansluitend op de dienst gaan we Lennard begraven op de begraafplaats aan de Dasselaarweg 26 in Zeewolde.
Na afloop kunt u ons condoleren en een kopje koffie drinken in de Schuilhof. Wanneer u van ver komt bent u uitgenodigd om met ons een broodje te eten.


2 opmerkingen:

  1. Ach Elzo en Petra, wat kan en mag ik zeggen? Ik heb spijt dat ik Lennard nooit hebben mogen voelen en ruiken. Met iets meer inzet van mij was het haalbaar geweest. Blij, dat hij nu rust heeft maar verdrietig om jullie omdat ik weet hoe moeilijk het is dat Lennard rust heeft.

    Liefde is los loslaten hadden wij op de kaart van Daniel staan en voor Lennard geld het zelfde. Veilig in Jezus armen nu rust.

    Op 6 december zal ik een kaars speciaal voor Lennard aansteken bij Daantje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. moeder van Tarik6 december 2011 om 19:20

    Ik heb erg getwijfeld of ik wat moest plaatsen of niet. Maar ik denk veel aan jullie en weet helaas uit ervaring wat een moeilijke tijd jullie tegemoet gaan. Ik wil jullie daar heel veel sterkte bij wensen.

    Moeder van Tarik.....

    BeantwoordenVerwijderen