Dagboek met Lennard

Dagboek met Lennard
Lennard, uniek kind van God, voor altijd in ons hart

zaterdag 24 december 2011

Goede kerstdagen!

Lieve mensen,

Wat worden we deze dagen verwend met veel (kerst)kaarten, mailtjes en berichtjes, maar ook bloemen en lekkers. Dat is fijn! Het is me onmogelijk om iedereen persoonlijk te bedanken, en het sturen van kerstkaarten lukt dit jaar ook niet. Het is te moeilijk om Lennard zijn naam niet onderaan een kaart te schrijven, en ik weet niet zo goed hoe ik dat moet oplossen nu. Maar vanaf hier willen we iedereen goede kerstdagen toewensen, Kerst, de geboorte van Jezus, die het mogelijk maakte dat wij allemaal eens in de Hemel met hem mogen leven, daar waar onze lieve Lennard nu al is!

3 opmerkingen:

  1. Petra,

    Ook van deze kant willen we jullie goede dagen toewensen en de troost van Onze Vader, waar Lennard al mag zijn.

    Groetjes Harry en Astrid en de kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Petra, Elzo, en kids

    Goede dagen gewenst. Dubbele dagen..... feest, om kerst, om Wydo, en toch......
    Sterkte...
    liefs,
    Henry, Ida en kinderen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dag Petra,

    Weet eigenlijk niks anders te zeggen dan ik denk aan jullie en bid voor jullie. Len is mijn gedachten.

    liefs Willian

    BeantwoordenVerwijderen